۳روز به کنکور ...

این روزها عحیب سخت میگذرد !

سخت به معنای واقعی !

لاغر شده ام !

زیر چشمانم به گودی نشسته !

حتی خط چشمانم و ریمل هم تاثیری ندارد !

انگار زندگی بی معنی شده !

و بی انگیزه !

قلبم مچاله شده !

همچون کاغذی چرک نویس !

احساس نادانی میکنم !

این چنذ روز به اندازه ی چند سال خواهد گذشت !

+یک ساعت بعد کنکور !

هر چی بود گذشت !

لعنتی !

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام سلی

وااااااا ... :دی
قسمت معرفیت که باز میشه دختر ؟!
به این قشنگی و به این خوشمزگی !!
چرا به وبلاگت توهین میکنی ((:

فعلا که به نظر نمیرسه مشکلی داشته باشه ...
خبرم کن
یا حق

اشک های مسیح چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://jesustears.persianblog.ir

کاش این لاغری و ضعف فقط مال ایام کنکور بود..من که این درد رو حتی بعد از کنکور هم دارم به دوش می کشم..
+چه قدر قالبت خوب و ساده و جمع و جور شده..

ناصربرزگر چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://khiyalkade.blogfa.com

سلام
منم به شما تبریک میگم این روز با ارزش رو
معلومه که زیا به خلوتگه من سر نمی زنی
چون من شمارو با همون لینک (عاشق خسته) سیو کردم
اوکیییییییییییییییییییییییییی
بازم سر بزن خوشحال میشم
متشکرم

حسین چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام

کامنت یعنی همین دیگه ؟؟؟

سورنا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

خوب......
خوش آمدی......
همان طور که خودت میگی جدی نگیر...
این مسایل نیز می گذرد جدی نگیرش...
زنده باد......

ر و ز ب ه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ

به به به به
بعد از مدت ها !!!
------
سلام عرض کردیم ما !
امیدوارم حالت خوب باشه
دیدم یادداشت جدید زدی و می خوای دوباره شروع کنی اومدم تبریک بگم

همین..

+ دعا هم می کنم براتون :))

شهرزاد چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلاممم سلی جونم:
خوبی؟؟؟
چه قدر قالبت ساده شده و جمو جور...
قبا اومدم وبت ولی قالبت این نبود...
به هر جهت امیدوارم که هر چه زود تر از دست این کنکور راحت بشی و بر
زدی به حال اولت..میگذره؛زیاد سخت نگیر...
ایشالا که قبول میشی...
برات دو قبضه دعا میکنم...
موفقیت تو آرزوی منه...
فدای تو بشم...
فهلا...

دکتر پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.0o0.blogfa.com/

سلام
نگران نباش میگذره
تا بعد...

نازنین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.nazaninotanhayehash.blogfa.com/

سلام خانمی امیدوارم کنکورت خوب بشه من آپیدم و لینکتم کردم یه سال صبر کردم کنکور بدی ها ببینم چی کار میکنی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//امیدوارم خوب بشه البته امیدوارم خیلی زیاد خانمی منتظرتم بای

سورنا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://pagah.blogfa.com

فاضل نظری:
کبریای توبه را بشکن پشیمانی بس است
از جواهرخانه خالی نگهبانی بس است

ترس جای عشق جولان داد و شک جای یقین
آبروداری کن ای زاهد مسلمانی بس است

خلق دلسنگ‌اند و من آیینه با خود می‌برم
بشکنیدم دوستان دشنام پنهانی بس است

یوسف از تعبیر خواب مصریان دلسرد شد
هفتصد سال است می‌بارد! فراوانی بس است

نسل پشت نسل تنها امتحان پس می‌دهیم
دیگر انسانی نخواهد بود قربانی بس است

بر سر خوان تو تنها کفر نعمت می‌کنیم
سفره‌ات را جمع کن ای عشق مهمانی بس است!

بچه مثبت !!! جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ق.ظ http://www.bache-mosbat3654.blogfa.com

عوضش فردا دیگه راحت می شی !!! ( البته راحت نه به اون معنی !)

خوشحالم برگشتی سلی جون ....

ر و ز ب ه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ

.......

ندا که رها شد...
فردا هم روز روز رها شدنه تویه...

+ منتظرتیم :))

++ برات دعا می کنم :)

امیر جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.afff.blogfa.com

سلااممممممممممممممممم.خووووبیببیییییییییییبببببببب..
کنکووور چطور بووود خوب دادیییییی:دی
ایشالا قبول بشی.......دعا می کنیم:دی
فعلن بای

ح.زینتی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.h-zinati.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبی عزیزم خسته نباشی خدا قوت چطور بود سلی جانم
هر چی بود دیگه تموم شد حالا دیگه فکرشو نکن وبخدا واگذار کن یادت باشه زحمتت رو کشیدی وحتما نتیجه اش رو هم میبینی
به به قالب نو مبارک شیرینی اش کو؟؟؟
بالاخره اپ کرده عیب نداره وقتی نتیجه ات رو ببینی خستگی ازتنت بیرون میره

ح.زینتی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

راستی باید بهم ایدی جدیده ات رو بدی نباید یه ادرسی از ت بداریم مگه ؟
به این وبلاگ نمیشه اعتماد کرد شاید از بین رفت

ح.زینتی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

راستی الان میگی ۲۶ خرداد عیب نداره
راستی یه وبلاگ جدی ترانه هم زدم باید جبران کنی
من امسال کلی زجر کشیدم کلی

ح.زینتی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

راستی ادرس وبلاگم توی لینکت مال دو سال پیشه مردمو سر کار نذار بدهد

[ بدون نام ] شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ

اوف
خدا وکیلی مام راحت شدیم
....والااااااااااااااا... مردیم بس که گفتیم سلی بخون
بخون
بخون
.
.
.
دی:

آقا حالا از این به بعد فول بشین پا کامپیوتر و یا سی تفریح
اصلن دیگه به من چه
اگه میتونی طی بیست و چهار ساعت ...سی و شیش ساعت بیشین پا کامپیوتر
والاااااااااااااااااااااااا...

* * *
ولی حالا از جدی گذشته .... نه از شوخی گذشته امیدوارم قبول شی

[ بدون نام ] شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

اون بالایی ما بیدیم

چاکر U رضا مشتاق

مامی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام عزیز دلم
بلاخره تموم شد
اولین تب و تاب زندگیت دیدی چه لرزه ای داشت؟
خودت بودی و خودت
یه ازمون برای ورود به دانشگاه
اولین پله که فقط پویندش خودت بودی و تلاش خودت
حالا ببین چقدر باید زحمت کشید تا به خواسته ای رسید
برات ارزوی موفقیت چه در کنکور و چه در ازمون زندگی دارم
میبوسمت گلم .فعلا

ندا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

این لعنتی رو خوب اومدی
خوبی تو؟
منم اومدم دوبارهههه
سر فرصت هم یه اپ با حال میکنمی به قول مامی متفاوت
بیا پیشم فعلا

ح.زینتی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام سلی جان خوبی
من ای بد نیستیم یعنی من میخوام خوب باشم اما امسال خیلی نحسه واسم
اگه بفهمی چقدر بد اوردم
فوت نسیمه
رفتن بیشتر دوستام خصوصا شکوفه-سها-حنانه...
قطع رابطه با سحر ..
همین طور بد بیاری توی امتحانا
ولش کن
سلی جان خوشحالم اومدی خیلی
اینم ای دی منه که برات نوشتم

مرجان یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

آخ سلی ! شما کنکوریها که درگیر بودین انگار ما هم امتحان داشتیما :(((

حالا ما هم نفس رااااااااااحت میکشیم :دیی

قالبت موبالک :)))))

نیلو جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

الهی فدات شم .... تموم شد رفت دیگه ...


کنکور گور به گور شده :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد