نامرد !!!!

جوانی با سرعت زیاد ! حرکت مارپیچی ! و بی توجه به جلو ! با ولوم بلند آهنگ ! زنی را که از خیابان رد می شد را زیر گرفت ! و بلافاصله فرار کرد !

زن روی زمین افتاد ! مردم دورش حلقه زدند ! کسی جرات دست زدن نداش ! همه به همدیگر نگاه میکردند ! انگار منتظر بودند کسی پیش قدم شود !(این یک !)

همسایه ی زن .. زن را شناخت  ! و او را به بیمارستان رساند !

 زن به هوش امد ! کتفش شکسته بود ! و بدنش هم به شدت درد میکرد !

خوشبختانه پلاک ماشین را گرفته بودند !

پلیس یه سرعت ماشین جوان را در شهر شناسایی کرد ! و او را دستگیر کرد !

شوهر زن رضایت داد و جوان آزاد شد !

شوهر زن: تو خجالت نمیکشی ؟ زدی زنمو ناکار کردی و فرار کردی ؟حداقل یه کم معرفت داشتی می رسوندیش بیمارستان ! عذاب وجدانی نداشتی ؟!!!!!

جوان : آقای محترم من ماشینم بیمه اس ! برید بیمه رو بگیرید ! حالا هم تمومش کنین !من عروسی دوستم دعوتم ! باید برم !امری دیگه؟؟؟( این دو)

و رفت و پیداش نشد !

 

 

+ به این فکر میکنم بیمه چقدر آدم ها رو نامرد کرده !

+اون زن مامانی من بود !

+هر چی بزرگ تر میشم چیز های زیاد تری کشف میکنم !!

++++ ما قصد داریم پدر این آدم رو در بیاوریم !

 

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
مهدیس دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ق.ظ

اول تبریک میگم که بازم شروع کردی؟!؟!
دوم اینکه متاسفم!؟!؟!؟

یوسف دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ق.ظ

خدارو شکر که بخیر گذشت..

ر و ز ب ه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ق.ظ

اوه اوه...
همین الانه بهت گفتم اصن حوصله ندارم بخونم..
اما به به
اومدم دیدم چه خوندنی داری این یادداشت از سلی خانم !

اول از هر چیزی خدا رو شکر که به خیر گذشت :)))

در مورد اون پ.ن ها هم به عارضم که آره هر چی گنده تر میشیم می فهمیم که چقدر تو لجن گیر کردیم !! و تو چه لجن زاری هستیم..

شماهم از این قضیه مستثنا نیستی عزیز !!

شما کار خوبی می کنین.. حتما تا جدش رو هم در بیارین !!
(منم خوشحال میشم)

البته اگه بتونین جد این بیمه رو در بیارین من بسیار بسیار بسیار تر خوشحال میشم !!!!!!!!!

+ خوشحالی من چه اهمیتی داره ؟!!

سورنا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://pagah.blogfa.com


ای چشم تو بیمار ، گرفتار ، گرفتار

برخیز چه پیشامده این بار علمدار

گیریم که دست و علم و مشک بیفتد

برخیز فدای سرت انگار نه انگار
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
موارد علاقه و موارد نفرتت...خوشم آمد..عین خود من..
زنده باد..........

حسین دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ

بیمه ادما رو بی معرفت نمی کنه ...ولی بی معرفتا رو نشون می ده ...

مرجان دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

آخ آخ ! حال مامانت خوبه حالا ؟ :((( واقعا باید پشتک بندازیم با این قانونای مزخرفی که داریما ! حالا فقط از گوشه کنار شنیدیم که کشورهای توسعه یافته مردماش توسط دولت بیمه ان ! ما فقط همین بیمه رو گرفتیمو زرت زرت ماشینا و آدما رو بیمه کردیم ! ولی دیگه نفهمیدیم که اون صنعت بیمه مال کشورای توسعههه یافففففته اس ! نه واسه یه کشوری با مردمای کاملا بی فرهنگ و مونگول و عقب مونده که فقط بهشون یاد دادن کلاه سر هم بذارن و حق همو بخورنو یه آبم روش :(((((

فقط شنیدیم پرفسورا موهاشون وز و لباساشون و خاکی و کفشاشون گلیه ! هممون رفتیم تیپ پرفسوری زدیم اما نفهمیدیم که اون پرفسوره به خاطر این تیپ بهش نمیگن پرفسور !!!!!!! به خاطر یه چیز دیگه اس

چیششششششششششش

اه اه اه
بازم اعصاب گیگیلی خورد شد :(((

نگین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ...
اولا که تبریک میگم شروع دوبارتو گلم
دوم خدا رو شکر که به همین ختم شد
سوم اینکه از این ادمای بی وجدان کم نیست
چهارم اینکه خوب مواظب مامانت باش
پنجم اینکه ایشالا زودتر خوب شن
ششم اینکه کی باید گچ باز شه ؟
هفتم اینکه بریم بزنیم زیر پسره ؟
هشتم اینکه من جا بابات بودم رضایت نمیدادم چون فرار کرده
نهم اینکه بیمه کار رو آسون کرده این خود ادمان که نامرد شدن
دهم دیگه ندارههههه

هاورتا بوسسسسس

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

آپممم دوس جونم ...

یه آپ یکمی طولانی و برفی ..
خوشال میشم بخونیش :)

روزات برفی

* متاسفم عزیز دلمممممممممم :(
الهی بمیرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

مامی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ

شما همچین قصدی را از بیخ منتفی اعلام بدارید بیشتر به نفعتان است تا اینکه بخواهید حال گیری بنمایید
عزیزم همچین ادمای اصلا ارزش وقت گذاشتن ندارن
اونقدر سطحی میبینن که خودت بیشتر عذاب میکشی
همون بهتر که برن گم شن
ولی عزیزم شنیدی که چوب خدا صدا نداره؟
مطمئن باش همین بلا سر خودش میاد

امیدوارم حال مادرت هم زودتر خوب بشه و میشه چون دختر گلی مثل تو داره که مراقبشه
میبوسمت .فعلا

ح.زینتی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام خوبی
واقعا راست میگی بعضی ها خیلی نامرد شدن ویادشون رفته که انسان هستن ودر واقع گرگن
کارخیلی خوبی کردی
چقدر خوشحالم یکسال کنار هم بودیم باورت میشه
وچه زود میگذره عمر ادما
مواظب باش تا بعد

مونا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
مبالکه! مبالکه!
پست جدید بعد از کنکور!
آفرین !
عجب آدم نامردی!
سلی بیا بریم سرشو بزاریم روی سینش!
:دی
جدی ولی هرچی فحش عالمه بهشون!
اه!
حالم ابریه سلی!
اگه بارون بگیره خوبم!
اگه نگیره ...

ندا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

سلاممم خوبی ؟
منم وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم
ولی همینه دیگه تو مملکت گل و بلبل کسی چیزی از انسانیت و مرام و شعور حالیش نیست
امیدوارم هیچکدوم از ما اون شکلی نشیم و یادمون باشه
تن ادمی شریف است به جان ادمیت
ــــــــــــــــ
تاااااااا دوباره

دکتر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.0o0.blogfa.com

سلام
چه میشه کرد...
تا بعد...

دکتر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.0o0.blogfa.com

سلام
با تبادل لینک موافقی؟
منتظر جوابتم...
تا بعد...

سورنا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام گرم...!!!

کفشدوزک بدون کفش چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

عزیز دلمممممممممممم

سلام جیگملم ... خوش اومدی دوباره فدات شم ..
نمیدونی چقده ذوق مرگ شدم دیدمتتتت...
الهی... بالاخره شاخ غول کنکور شکستی ...
راحت شدی :* ... همه میگن خیلی سخت بود....

--------

بابت مامانیت هم ... الهی... مردم دیگه دل ندارن ... باور کن

:*

نازنین چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:00 ب.ظ http://www.nazaninotanhayehash.blogfa.com

سلام چه خبرا خانم خانما کنکورت چی شد منو نمی شناسی من همون نازنین هستم که واسه جوانان نامه میداد خانمی نازنین از آباده میای اونور یا بیا بکشم ببرمت کنکورت چی شد؟؟؟؟؟/

شهرزاد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

سلامم سلی جونم:
خوبی؟؟؟
آخی؛ناراخت شدم..
حال مادرت خوبه؟؟؟
خوب میکنید..
هر دو تا وب ها آپ هست و در هر دو تا لینکت کردم....
منتظرتم..
فعلا....

دکتر پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ق.ظ http://www.0o0.blogfa.com

سلام
آپ کردم... منتظرتون هستم...
تا بعد...

س-ح-ر پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

عجب آدمای نفهم بی شعوره (بیییییییییییپپپپپپپ بیییییییییییپ) سانسوری پیدا میشن

خوب به خیر گذشت :)

آخجن من بالاخره فهمیدم وبه تو چیه :دی
فچ میکردم وب نداری ازین بشه سر راهیا هستی که از تو جوب پیدات کردن :دی :دی

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

( قلب )

س-ح-ر پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

راستی منم میام با هم باباشو در بیارییم

س-ح-ر پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ

سلی جون کامنت دونیم بازه پایین پست سمت راست نوشته کامنت روش که میری دست نمیاد یه حالته به علاوه میاد روش کلیک کنی باز میشه اوکی ؟؟!!

قربونت
بوووووووووووووووووووووووووس

ر و ز ب ه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ

اندر حوالات سلی ما چه می گذره ؟؟!!

شاد و سر حال می باشی بعد از رها شدن :دی:دی

؟؟

می گویم این آقاهه چی شد ؟؟ من گفتم اون شرکت بیمه رو پدرشو در بیارییییین !!!!!

من دلم بیشتر خنک میشه..

حسین جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

بابا قالب خفن ....


رنگ فونتتو عوض کن ... سخته خوندنش

[ بدون نام ] جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

خدا رو شکر که به خیر گذشت !!!!!


عجب مردمایی پیدا میشن !!!! یه ذره احساس ندارن !!!‌)-X

نیلو جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

ا این بالایی مال من بود :دی

رضا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://ava86.blogsky.com

سلام وبلا گ جالبی داری مطالبش را خواندم و از اتفاقی که براتون افتاده متاسفم
در اردیبهشت ماه من هم تصادف داشتم اتوبوس از پشت به پرایدم زد بی انصاف ترمز هم نکرد و یک بار هم سراغ ما نیامد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد