این وبلاگ تا اطلاع ثانوی تعطیل است..

 

دخترک خنده کنان گفت که چیست..راز این حلقه ی زر

راز این حلقه که انگشت مرا این چنین تنگ گرفته است به بر

راز این حلقه که در چهره ی او این همه تابش و رخشندگی است..

مرد حیران شد و گفت ..حلقه ی خوشبختی است حلقه ی زندگی است..

همه گفتند مبارک باشد..دخترک گفت دریغا که مرا بازدر معنی آن شک باشد

 

سالها رفت و زنی افسرده نظر کرد بر آن حلقه ی زر

دید در نقش فروزنده ی آن.سال هایی که به امید وفای شوهر

به هدر رفته هدر..زن پریشان شدو نالید که وای

که این حلقه که راز این حلقه که در چهره ی او..

باز هم تابش و رخشندگی است..

حلقه ی بردگی و بندگی است..

 

 

+++++++

سلام...

شعرو داشتین؟؟

نه جون من شعرو داشتین؟؟؟

من عاشق شعر های فروغم و به خصوص عاشق این شعرش..

من خیلی دوس داشتم فروغ و از نزدیک ببینم..کاش می شد..اصن کاش من تو زمانش بودم..

بی خیال..

می بینم که اول مهر داره میاد و منم که عند اراده...تصمیم گرفتم از مهر دیگه بشینم سر درس چی می شد من الان تو یه سال بعد بودم..یعنی الان دیگه جواب کنکورمم اومده بود..

دیگه از اول مهرم می رفتم این دانشگاه لعنتی که مارو گرفته ول کنم نیس..

 

من اصولا و اساسا آدمی ام که خیلی رویا یی ام..و یه دوستی ام دارم که اونم رویایی اساسی..!!!

دیروز که زنگ زد ما حدود یه ساعت با هم حرف زدیم ..بگو چی میگفتیم؟..هیچی..اگه با تو قبول شم . من قبول نمی شم و اگه با هم قبول شیم چی میشه و بعدش 4 سال درس باید بخونیم و بعد وکیل میشیم یکیمون منشی میشه و..خلاصه داغون بازار دیگه...

 

خوب در راستای همون تصمیم اراده و این چیزا ..از مهر دیگه اینتر نت کمی تا قسمتی تعطیل میشه و آپ کردن تو این وب هم تعطیل تا یه سال دیگه

نی نی کوچولو

 

..من الان میخوام زار زار بزنم و گریه کنم..

حالا احساسات و بی خیال...

گریه نکنین شما هم..

اگه اومدم نت و نتونستم به همه سر بزنم دلگیر نشین.

خیلی خیلی دوستتون دارم.

نظراتم تایید نداره...هر چی میخواین بهم بگید .

فعلا......

 

نظرات 249 + ارسال نظر
سوسول وبت شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ق.ظ

خیلی ازت خوشم نمی آد خوب...
یعنی می شناسمتو خوشم نمی آد..
گفتی بلاگتو کی بهم داده؟؟؟
خوب یکی از دوستات...
زیاد خودتو میگیری...
همین..!!

شوماا؟؟؟

رضا شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ق.ظ http://smsjok.blogsky.com/

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://smsjok.blogsky.com

بز رگترین سایت جوک و اسام اس عکسهای خفن توپ

niloo شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

یعنی جدی جدی فقط درس؟؟؟؟؟؟؟
سلی باورم نمیشه !!!!!!!!!
اما امیدوارم قبول شی ( چشمک )
ما رو هم خبر کنا
تا بعد ...

پریسا شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://21mehr.blogsky.com

سلام سلی جونممممم
خوفیییییییی؟
ایول بابا ارادههههههه
منم می خوام همین کارو بکنم..امشب یا امروز عصریم وبلاگ برای آخرین بار آپ می کنم تا بعد کنکور ایشالا دوباره بیام
موفق باشییییییییییی
ایشالا همه به خواستشون برسن من و تو هم همین طوررررر
منم دوست دارم شعرای فروغو..
دیگه همین
سی یوووووو
بوس بوسسسسسسسسسسسسس

شینااا شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ

delam barat tangggg misheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

یوسف شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام سلی جون..زیادم آرزوی دور و درازی نیس!..اگه خوب درس بخونی و آرامشتو حفظ کنی تو هم قبول می شی مثه همه اونایی که قبل از تو کنکور دادن و آخرش قبول شدن!..منتظر روزی هستیم که این جا خبر قبولیتو به ما بدی...ایام به کام :)

Milad-Real شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ http://hamdelan-sm.blogfa.com

بابا اراده ... !‌
خب پس از حالا می تونیم وکیل صدات بزنیم دیگه ؟؟!‌ هوووم ؟
برو حسابی رو درسات حسابی زوم کن که ...
زندگی آغاز همین تکرار هاست ...

ندا شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ

از قدیم گفتن ..
هر که را طاووس خواهد جور هندوستان کشد
سلی خانوم گل
خواستن توانستن است و فقط یه کمی پشتکار باید چاشنی این خواستن باشه که امیدوارم داشته باشی
ولی اینکه بی خیال نت و وب بشه یه جورایی بعیده
چون مطمئنم که نمیتونی .آخه معتاد شدی رفت .باور نداری امتحان کن . من یکی که هم به درسام میرسم و هم به این دنیای مجازی سر میزنم . البته با برنامه ریزی
در هر حال برات ارزوی موفقیت و کامیابی داشته و دارم
هر وقت تونستی سری بزن . خوشحال میشم
ــــــــــــــ
سلیییی فردا از ان ماست پر از امید و عشق پس
فردایت آباد با عشق. فعلا

بابک شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://un-couple-elegant.blogfa.com/

سلام . خوبین؟ ما برگشتیم [لبخند]

وبت واقعا عالیه امید وارم که هر جا که هستی موفق باشی
راستی ه بچه ها هم خبر بده[گل]

آقا موشه شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام سلس جون خوبی عزیزم
شعره که گفتی خیلی قشنگ بید منو شعرای فروغ رو دوست دارم (زبون)
آخی سلی میری نه ه ه ه ه (یه زره اشک)
ببین دلمون برات تنگ میشه ولی نمیگم بمون برو درستو بخون اون خیلی مهم تره تا اینجا اصلا حالا که اینطور شد بخوای نری هم من زورکی میندازمت بیرون یعنی چه بچه برو بچسب به درسو زندگی
امیدوارم همیشه موفق باشی و تو رشته ای که دوست داری قبول بشی
التماس دعا
دلمون برات تنگ میشه
قربونت بابای

غریب آشنا یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://minaeefar.parsiblog.com/

سلام
یه چیز مجبورم کرد امروز "موقتاً" سکوتمو بشکنم....
بازم همون "خوزستان من"....!

ح.زینتی(دلم برات تنگ میشه) یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام سلی خواهر گلم
با اینکه خیلی سخته اما ایندهات خیلی مهمه
ابجی من تا اخر لحظه برات دعا میکنم من هم میخوام کنکور بدم ولی چون کلاسی نیست یه کم راحتم
ابجی دعا کن مشکلی (سر بازی لعنتی)بذاره ولی من از سوم شروع میکنم

خب من شما رو خیلی دوست دارم
اگه خسته شدی بیاد بیار که شما چی میخوای یه کم قران بخون مواظب خودت باش با اینکه تنها میشم اما همش دعا میکنم قبول شی
من از شما ممنون که اومدی
بازم بگم نا امید نشی اگه بشی ...میکشمت...
ابجی خیلی زیاد اول سخت نگیر خب چون اصل وسطا هست من هر ماهی یه سر میزنم
ابجی نگران نباش تو اونقدر قوی هستی که کنکور رو لت وپار میکنی
خب دیگه میرم نهههههههه

روانشناسی
شما خیلی از رنگ قهوه ای خوشت میاد
اراده فوی داری معلومه
دوست داری همواره شاد باشی
خیلی زود صمیمی میشی
شوخ طبعی
دلت نازک هسته
یه کم از کلمه ببخش کم استفاده میکنی
میمیری براب عکاسی





خداحافظ خواهر ارزوها.......

baby girl یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ

آخــــــــــــــــــــــــــــی جیگرم دلم واست تنگ میشه که
کی می آی یعنی؟
ایشـــــــــــــــآلا که قبول شی وکیل شی
الهی آمـــــــــــــــــــــــین
جیگرتو
دوست دارم
بازم می آم
موفق باشی
بوسسسسسس مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ

شکوفه اشک پاییز یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://ashkepaeez.blogfa.com

___________*_______** *___________
__سلااااام___***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __آپم عسیسم بیااااااااااااا
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* __________________

شکوفه اشک پاییز یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ http://ashkepaeez.blogfa.com

منتظرت می مونم (بوس ---بوس)

مرجان یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام سلی جونم
الهی قربونت برم ... دل هممون برات تنگ میشه مخصوصا دل گیگیلی ... فقط بدون حالا که میخوای یک سال تنهامون بذاری ، حتما باید وکیل بشی وگرنه خودم میام خفه ات میکنم :دی

حالا بیخی ... خوب تصمیمی گرفتی حسابی بچسب به درست بچه ، که درس خوندن از همه چی برات واجب تره الان

فدات بشم من
بوس بوس

ندا یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

زیبا و لطیف
داستانی بسیار کوتاه و پیام اور آخرین دلنوشته من برای مدتی و انتظاری دلنشین برای دیدن نظر تو عزیزترین

"گل شب‌بو چند پر دارد؟":
"کسی می‌داند که گل شب‌بو چند پر دارد؟
حالا، همین امشب که می‌خواهم گل شب‌بو را روی این دستمال سفید گلدوزی کنم،
می‌بینم که ما فقط تصور می‌کردیم که به همه چیز عمیق و خیره نگاه کرده‌ایم!
من برایش پنج تا پَر می‌گذارم.
به اندازه‌ی پنج انگشت دست راست یک عاشق،
که گل شب‌بو را در آغاز شب از باغچه چید
و ساقه‌ی آن را در گردی جا دکمه‌ای خالی پیراهن دلدارش جا داد برای همیشه . همین

دریا یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://hagheghatgoo.persianblog.ir

با سلام به سلی عزیزم
هر امدی رفتی داره....
تو هم داری ؟؟؟
برات ارزوی موفقیت دارم ...
هر چی ارزوی خوبه ماله تو عزیزم ....
روزگارت خوش ....
التماس دعا ....

مستانه دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ق.ظ http://www.khaterehhh.blogfa.com

سلام سلی خیلی خوب مینویسی
و مهمتر اینکه من هم فروغ رو خیلی دوس دارم
به من هم سر بزن تنهام و خیلی منتظر

علی (waterlily) دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام!
از تصمیمت شوکه شدم! و اونو قابل تحسین میدونم!
براتون آرزوی موفقیت میکنم!
فقط از شعری که نوشتید سر در نمیارم!! آخه شعره تو مایه های دخنرای دم بخته که حس فمینستیشون گل کرده!
تو که هیچکدوم از این خصوصیاتو نداری چرا از اینجور شعرا خوشت میاد سلی خانم .........!
بچسب به کتابا که همه ما از شنیدن خبر قبولیت خوشحال میشیم!
البته نه هر جایی و نه هر رشته ای!(طبق گفته خودت که میگی کاش ریاضی بودی و با ۶۰۰۰۰هم شانس قبولی داشتی!)
ما همه بخصوص من مطمئنم نتیجه میگیری !
راستی در پایان میخوام بدونی که همیشه هر سوالی داشتی بدون هیچ تردیدی بپرس خوشحال میشم کاری برا دختر باهوشی مثل تو بکنم!
موفق باشی سلی خانم گل!

niloo دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

سلام خوبی؟
تو با مدرسه ها چه میکنی ؟
نکنه تو هم مث من ...

yeki az fench haye rozegar دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:06 ب.ظ http://fench89.blogfa.com

:-o
koja be in zodi
khob tamame vaghteto nazar paye net(vali midonam nemishe):D
har ja hasti khosh va movafagh bashi :)
age tonesti ye sar bezan upam :-h

مهدیس دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ

جداْ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا دختر خوب منم کنکور دادم ولی خودمو اذیت نکردم که(واسه همین خراب کردم)(همون چشمکه). ولی کار خوبی میکنی اما نت بیا جونه مهدیس...........
دوست دارم

الهه چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام.....چرا اینجا تهتیله؟

ندا چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ

ای بابا گفتی کمتر میایی ولی انگاری دیگه اصلا نمیایی
سلی درس خوندن زیادیش هم جواب نمیده
عزیزم چرا داری از دلخوشی هات دور میشی ؟
هر چیزی به جای خودش . بهمون سر بزن و خبری از خودت بده
یادت نره دوستای نتی همیشه به یادتن . پس فراموشمون نکن
. موفق باشی .فعلا

مرجان چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام سلی جونم (بوس)
حالت خوبه گلم ؟ منو گیگیلی دلمون برات تنگ شده :(

سلی پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام بچه هااااااااااا
خوبین؟دلم برا نت یه ذره شده بود..این روزا از بس سرم تو کتابام بوده شدم شبیه این بچه درس خونایی که یه روزی خودم مسخره شون می کردم...
خوبین شماها؟؟؟
بوس بوس

Milad-Real پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

تازه شدی مث من ... !

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ

سلی جونننننننننننننننننننننننننننننننم
سلام سلیییییییییییییییییییییی
کجایی اسیسسسسسسسسسسسسسسسسسم؟
دلم برات ترک برداشت(ایهام داره به همون تنگ شدن دل...توجه داشته باش اینجاش نکته کنکوری داشت)

*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ

بشین قشنگ مشقات رو بخون وگرنه میرم خودم این مرجان رو میکشم باشه؟ :دی
آفرین دخمل خوب
بوس بوس بوس بوسسسسسسسسسسس

بچه مثبت!!! شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.bache-mosbat3654.blogfa.com

سلی می ری تا یک سال دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب بیا ولی کم .... یعنی استفاده درست ....!

حنانه یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام گل دختر...
ووووووااااااااییییییییی داری میری واسه یه سال...
اول دعا میکنم موفق باشی..میگم خانوم وکیل شدی بیا حق منو از این سلی بگیر(نیشخندولک)بعدشم میگما بابا درست استفاده کن...کم اما صحیح..بابا این یه سال از فراقت که ما پس می افتیم(قلب بترکون لاو بازااار)...
دوست دارم خانومی...خوب بخون که بعدنا نگی این بچه ها اغفالم کردنا.... شوخیدم بابا ..موفق میشی عزیزم ایشالا...خوش باشی و همچنان پر انرژی

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام گلم

خوبی؟

بوس بوس بوس

سارا ۲ یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ

دلم برات تنگ شده بود

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

اسلام و علیییییییییییییییییییییییک یا سلی:دی

کوشی بابا

غرق شدی تو مشق و درس مارو یادت رفته

بابا بیا کمی بریم شیطونی و به پنجره های خونه مرجان اینا توپ شوت کنیم تا بیان دعوامون کنن :دی

آخخخخخخخخخ چه حالی میده

امیر یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.afff.blogfa.com

سلام...........................................................................................................................................................................سلام

ندا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ

و چه زیبا و آرامش بخش است وقتی که دستا نم را به سوی آسمان می گشایم . چه زیباست زمانی که اشک همانند گوهری بر پهنای صورتم غلتان می شود و در حالی که نشانی از قلب پشیمان و شکست خورده ی مرا دارد .
خدایا: چقدر مهربان باز مثل همیشه بارقه امید را روشن میکنی . چشمانم را به آسمان میدوزم به دستان پر سخاوت تو . غرق پشیمانی میشوم و لب می گشایم ..
یا رب .. ای بخشنده بی همتا .. این کمترین رو به در گاهت آورده پر نیاز همرا ه با کوله باری از غفلت سر در گمی
مرا در یاب به حق این شب عزیز.
کریما امشب این کمترین ذخیل میبندد بر آستانت میدانم روسیاهم ولی کسا نی را دارم که به شفاعتشان یقین دارم علی را همان که بهترین بود برای فاطمه..
حسن و حسین را و قسمت میدهم به لب تشنه حسین... رضا را و فریاد میزنم یا ضامن آهو...
بگذرا ز من و تمام بنده گان روسیاهت که تو ارحم الراحمینی .
امشب ندای ربنا برایم ماندنیست...
و سمفونی عشق سر می دهد موذن
و من بی ریا اشک میریزم و زیر لب زمزمه می کنم :
خدایا چنان کن سر انجام کار ...
تو خشنود باشی و ما رستگار . التماس دعا

•*..*•. نازنین..*•..•*.. یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://nazaninodeltangehash.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
من تعریفت رو زیاد شنیده بودم ولی به هر حال دوست داشتم بیا و جدی بگیرم سلی خانم اسمتون چه جوری تلفظ میشه؟
یه چیز دیگه هر وقت درست خوندم میام بدرود

سها دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://sahayedeltang.blogfa.com

سلام
اپ کردم و
منتظرم

ندا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ب.ظ

سلاممم
خانومی خوبی یا بهتری؟
ما هم بد نیستیم
فعلا

شکوفه اشک پاییز سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.ashkepaeez.blogfa.com

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@___سهلام___@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
_____آپم_____________@
_____________________@
___بدو بیا عسیسم______@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

شکوفه اشک پاییز سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

دلم برات تنگ شده(گریه)

بابک و آیسان پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ http:///www.un-couple-elegant.blogfa.com/

سلام خوبی منم بابک.
بابا کجاییی . 1 سر بزن ببین چه خبره.

فلن بای منتظر هستما به بقیه هم خبر بده[گل][بدرود]

ندا جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

سلاممم خوبی خانومی؟
عزیزم کارای عموت که حسابو کتاب درستی نداره
بار اولش هم نیست که این کارو میکنه
وقتی بهت سر میزنم . آخه عموته مثلا
ولی مرجانو بگی اینو نمیدونم چون زیاد با روحیاتش آشنا نیستم . ولی انگاری بد جوری خورده به خودش .
میگذره نگران نباش
فعلا

niloo جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://t

بالاخره آپیدمممممممممممم

niloo جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

بالاخره آپیدمممممممممممم

مرجان شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام خانوم وکیل خوشکله .. سلی خانومیه خودم (بوس)
عزیزم من که ننوشته بودم وبلاگم واسه همیشه تعطیل ، گفته بودم چند روزی نمیام همین ... الان من همه کامنتها رو جواب دادم آپ کردم و به اولین کسی هم دارم سر میزنم خوده ملوستی :)
فدات شم الهی

بوس بوس

[ بدون نام ] یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

خوبی سلی؟

*+*+*سارا*+*+*+ یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام ععععععععععععععشخم :* :* :*

ماندانا دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام . وبلاگمو اپ کردم . بدو بیا مامان بزرگ بد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد