خوابم میاد بابا...

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

خوب که هستین؟؟دلم شده بود کوچولوی کوچولو برا همتون....

میدونم دل همتون برا من تنگ شده بود..(به این میگن خود شیفتگی)

اومدم براتون عکس بذارم....

ساعت ۱۲:۳۴دقیقه شبه..چرا من خواب ندارم ...اه...

دلم میخواد حداقل یکیتون الان بود تا باهاش حرف میزدم ...نیس که...

خوب بیخیال....

عکس اوردم..آی عکس اوردم...

اولین عکس ماله پسر داییمه..یادتون هس تو اون بلاگ عکسشو گذاشته بودم..این عکس جدیده..شاهکار منه....من عاشق پسر داییمم....هر چی بهش میگم بیا من زنت بشم ابروشو میده بالا....حالا ببنین چقده نازه...امیر محمده اسمش.از همین الان داریم فوتبالیستش میکنیم.....

amir mohamad

این عکس یکی دیگه از شاهکار های منه..خودم کف کردم بعد اینکه گرفتم شمارو نمی دونم

قشنگه نــــــــــــــــــــــــــــــــه؟یالا بگو آره......

soli

بسه دیگه تموم شد....

از دوستای گلمم که تو این مدت همیشه باهام بودن تشکر می نمایم..(چه باکلاس شدم من)

مرجان خانوم گلمممممممم...عمو رضا مشتاق جونم..نیلوی گلم...باران عزیزم...ندای مهربونم...پر پری جون...لارس مهربون...حسین زینتی عزیز...میلاد و شینا خانومی...ماندانا نوی نازنینم...به فروز گلممم..بابک و آیسان عزیز..ذبیح جان..مردونیوس خان...یوسف جونممممم..سارا خانومم...امیر کوچولو...تایماز عزیز..دکی پدرام خان..حنانه جوووون..و نیاز عزیزم....

و هر کیو که یادم رفته..بابا ساعت ۱ شب از آدم چه انتظاری دارین؟

خیلی گلین...

تا یه آپ دیگه

هی دلت بران تنگ شه نزن حالا

فعلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

:آخه من نمی دونم این سیگار چی داره که اینقد بعضی ها میکشن؟من یکی که عمرا نمی تونم سیگار و تحمل کنم...اوف..دیروز سوار تاکسی بودم..خودم داغون..یکی کنارم نشسته بود هی بیرونو نگاه میکرد هی دود میکرد..آخرش دیگه طاقت نیاوردم گفتم..مثلا ما هم آدمیماااا...یه دفه برگشت نفر جلویی به این یارو گف:راس میگن دیگه..خجالت بکش..بعد من همچنان که به خودم افتخار میکردم..ولی بغل دستی ام چپ چپ نگام کرد و بعد به جلویی فحش(ایییییییییی )داد...هیچی اون یکی هم جوابشو داد....بعد با هم دعوا کردن و من باعث دعوا شدم...آخرشم که راننده تمومش کرد...رسیدم خونه تا اومدم زنگو بزنم دیدم این جلویی پشتمه هی میخنده...حالا مثلا انتظار داش به خاطر اینکه حرفمو تایید کرد  چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!

++++++++++++++++++++

ماه رمضون اومد...تبریک میگم.  به همتون...خوب برا من که باید حتما دعا کنین....منم برا همتون دعا می کنم...تو ماه رمضون روزه باعث میشه مثه سگ شم..مامانم بهم میگه نمی خواد روزه بگیری..نمیخواد اصن ثواب کنی..تو فقط مارو اذیت نکن..به خدا دس خودم نیس..یهو پیش میاد

+++++++++++++++++++++++++++++

مرجان جونم....مرجان عزیزم...مرجان گلممم...مرجان خوشگلم....مرجان نانازم....تو کجایی؟؟؟کجا رفتی؟؟چرا وبتو حذف کردی؟نکنه مد شده.!منتظرما...نکنه بعد مهران تو میخوای بری ؟!ها؟!؟!؟!؟!؟!مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیام می زنمتاااااااااااااااااااااااااااااا......

پی نوشت:خدایا این مرجانو عاقل کن...ورداشته اونو حذف کرده اینو به جاش ساخته...چیو؟همینو دیگه ایناهاشش....ولی من یه سر نخایی پیدا کردم که کار گیگلی بوده..خندهه

www.myn.blogsky.com/    برید هر چی میتونید بهش بگید....!!!!

نظرات 68 + ارسال نظر
یوسف سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ق.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام سلی جان..امشب فقط اومدم وبگردی..منم خوابم میاد..گفتم به وب تو هم سری بزنم..حالت چطوره؟..خوبی؟..چرا خورد تو ذوقت؟!..همیشه چیزای جدید اینجوریه..بعد عادت می کنیم!!..ما هم خیلی خیلی دوستت داریم سلی گل و مهربون!..امیدوام این صمیمیت ها روزی تو دنیای واقعی هم باشه..من که خیلی دلتنگم!!..راستی خانم عکاس مرسی از عکسا..به خصوص اون برگ پاییزی که حس فصل نارنجی رو به من داد.. :)

سلام یوسفک
بگیر بخواب بچه....
خوش اومدی....
من عادت کردنم خیلی کنده..مثه مهران هنوز به نبودنش عادت نکردم...باور کن شده بعضی ووقتا آددرس مهرانو می نویسم یادم میره که دیگه نیس..
دلتنگ چی آقا گل؟؟

فصل نارنجی؟ولی من تو تابستون گرفتم خندهههههههههههه
خیلی گلی آقا یوسف

niloo سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

به به میبینم که دری به تخته خورد و سلی خانوم آپید (کلی آیکون خنده و دست )

دس دس دس دس
عروسیته نیلو؟؟؟
حال کردی چه جوری عروست کردم؟؟؟؟

ندا سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ


امشب دوباره از آسمان خاطره ستاره میبارد
ماه بر روی دل من سریع میتازد
در هوا دست خواهشی می جوید
این تن خسته و پژمرده ی مرا
با این همه درد باز می گوید
از برای چه پریشان شده ای؟
امشب دوباره از آسمان ستاره عاطفه میبارد
ماه بروی صفحه ی دلم دوباره میتازد
و نفهمیدم چه وقت بهار قران فرا رسید
چقدر غافل بودم من ..
خدایا مرا دریاب
ـــــــــــــــــــــ---
ممنون که منو جزو دوستای خودت قرار دادی. فعلا

سلام ندا خانومیییییییییی...
خیلی شعرت قشنگ بود..الان یه آهنگ بی کلام دارم گوش میدم با این شعرت خیلی زیبا شد...البته دکلمه ها..دسستت طلا....

خواهش میشود...

مهدیس چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام
دوست دارم(میدونی که؟)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااامممم
منم دوست دارم
یعنی الان خالی بستی؟؟؟
ای خالی بند...

سوسول وبت چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

جم کن

شوومااا؟؟
چی چیو جم کنم؟؟
چه دشمن دار شدم من

رضا مشتاق چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ق.ظ

انصافاْ احسنت ... براوو
باریکلا به سلی که مثه عموش اوستای عکاسی هست D:

شب خانم وکیل آینده به خوشی
چی ... چی گفتی ؟!
نمیخوای وکیل بشی ...؟!
لب و لوچه کج میکنی ...؟!

کو ...،این چاقوی دسته نقره من کو ...؟!
اینبار جدی بگیرید ... الان گوش سمت راسته این دخترو میکنم میزارم کف دستش

خواهش میکنم ...خواهش میکنم ...من متعلق به همه هستم....
به عموم می ریم دیگه اون ضرب المثله چی بود به دایی میرن آها خوب من حلال زادم به عموم میرم خندههههههههههههه


چی گفتی؟وایسا عمو بینم..
نه شما بزرگترا رو هر کاریتونم بکنن حرف خودتونو میزنین..چشمک

وای عمو خطرناک بودی نمی دونستیماااااااااااااااااااااا
عمو جون غلط کردم...
این کتابام کو...؟؟؟؟؟

مسیحا چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ق.ظ

آخیییی.خیلی گوگوله.پسر دایی منم یه کم شبیه اینه.
عکست هم قشنگه مثل عکسای خودم:D

شبیه شه؟؟
پسردایی من تکه...آقاس ..نازه..خوشگل منه...
ببین چه نازش میدم..حالا اگه دختر دایی ات شبیه اش بود یه کاری میکردیم منو تو با هم..
راستی شما؟؟؟

Milad-Real چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://hamdelan-sm.blogfa.com

سلام !‌
چه عجب آپیدی ...
یه سوء تفاهم پیش اومده من توضیح بدم !‌ شینا نت نمی تونست بیاد وگرنه این بیرون بود !‌ نت هم تازه داشتم واسه خودم حال می کردم که اومد (‌نیشخند)‌ !!!!‌
سکته نکنین شما دو تا یه وقت ...
شینا تو از این بوس گنده ها هم بلدی اونوقت ؟؟؟!!!‌‌(‌ نیشخند)

سلامم میلاد خان
شینا کو پس؟
ایندفه تنها تنها بیای می زنمت
ای نه اومده شیناا..ای ول داداش میلاد
ااااااااااا بیام بزنمت ..حالا نمی خواد واسه من کلاس بذاری من که میدونم تو چه زن ذلیل هستی...

آره خبشم بلده..تو برو کنار..فقط بوس گنده هاش ماله منه..آیکونی که زبونش بیرونه....

شینا چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

jigaretooooooooooooooooooo bokhoram manam mese to bikhabam yanikhabam miyada milad nemizare bekhabam hey fekro khiyalesh miyad to maghzam neyzare bekhabam

سلام شینای خوشگ خودم.
میبینم دوتایی میاین...نکنه خبری شده؟؟
بی خوابم باشی میلاد هس که بیاد تو فکرت ولی من بیچاره چی


ای روزگاار نامرد...

میلاد برو کنار دیگه...یه دو کلوم دارم با آبجبمون اختلاط میکنیم
اهمممممممممممممممممممم

ح.زینتی چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام سلی جان خوبی
من ..من ..خوب شد نیومدی چون مه رو دعوا میکردی چون خیلی یعنی زیاد گریه کردم چون قبول نشدم اماهمه کمکم
کردن ناراحت نشو نگفتم چون دلت نازکه

سلام حسین مهربون...
فک کنم تو کامنت بعدیات وشتی که پیام نور میری خوشحال شدممممممممممم
دلم نازکه
آره راس گفتی
حالا از کجا فهمیدی؟

ح.زینتی چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ

(((((((((خبر))))))))))
میخوام بروم روانشناسی پیام نور طرح خود اموز اونهم من باورت میشه
من خودم از تو کم میگیرم اونوقت .......
تا دیروز همش گریه میکردم ولی حالا پیشت اومدم همش خندهههههههههههههه
حالا تو نیلو بیاین پیش من..خندهههههههههه
گلم اومدم وبلاگت دلم عوض شد خیلی ........

میخوام یه سبد گل یاس بهت بدم چون خواهر گلمی.......


((((((((((۳۰ ام تولدمه

ای ول ای ول داداش حسینو ای ول..
حالا برا من دعل کن قبول شمممممممم

چه کنیم دیگه..وبلاگمون همین جوری انرژی مثبت میده به ملت....
خیلی خوشحال شدم جدا...

دسستت درد نکنه..بذار اون ور...

دس دس دس..تول تولد تولدت مباررررررررررک...
کیکت کو پس؟

baby girl چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

واییییییییییییییییییی چه عکسه باحالی(نیشخند)
خوبــــــــــه؟

وای سلام به فروز خانوم...
باحالی از خودته
خیلی دوست دارم به فروز
خوبه؟؟؟چشمک

غزال چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.time-stamp.blogfa.com

salam
be manam sar bezan !![گل]
چرا ما در برابر آدم ها خجالت می کشیم بگیم

چه کاری انجام دادیم ولی در برابر خدا هر کاری

که می خوایم انجام می دیم؟چرا؟؟

سلام غزال خانوم...
خودت گلی گل چرا اوردی

نمی دونم والا...
شاید..چون فک میکنیم خدا خیلی دوسمون داره
خودخواهی همین

مرجان چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ http://anemone

سلام نیلو جونممممممممممممممممممم
بالاخره تو آپیدی ... خون به جیگر شدیم منو گیگیلی تا تو آپ کردی :دی

این پسر دائیتو هم از همین الان رو مخش کار کن ((=

سلی اون عکس آخریت خیلی قشنگ شده .. جدی خودت گرفتی یا عمو رضا مشتاق جونت گرفته ؟ ؛) کارت بیسته بیست !

بچه انقده تا دیر وقت بیدار نباش لولو میخوردتا :دی

قربونت
بوس بوس
بای

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟
نیلو کیه مرجان؟؟
اومدی وب سلی نه نیلو...حواست کجاس؟دید مچتو گرفتم...

باشه چون تو گفتی...پسر دایی ام قبولم نکنه من زنشم..به کسی هم نمی دمش...

وااااااااااااااا...مرجان...خودم گرفتم...ولی نمی دونم چچرا همه فک میکنن تو پاییزه..من تو تابستون گرفتم...خندههههههههههههههههههههههههه
حالا ۱۹:۹۹ بده بیست که مال عمومه..خندهههههههه

لولو؟مرجان مگه با لولو نسبتی داری؟خندههههههههههههههههه
خیلی گلی مرجان خانومیییی
بوسسس بوسسسسسسسسسسسسسس

مرجان چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ http://anemone

سلام نگین جووووووووونم :دی
نه نه اشتب شد .... سلام رها خانومییی ((=

سلی ملوسم به جونه خودم که توی حواس پرتی رو دست ندارم (غشمولک)

کامنت قبل بدین ترتیب اصلاح میشود :

سلام نیلو جونممممممممممممممممممممممم
:دی
نه نه
سلام سلی خانومیه خودمممممممممممممممممممم (بوس)
صد تا بوس
سیصدتا بوس
اصلا خیلی بوس خیلی مثلا ۱۰ تا ((=

نزن بابا خودم فهمیدم چیکار کردم :دی

سلام عمو جوووووووون
چطوری ؟؟؟
وای نه سلام یوسف خوبی....؟


داشتی منو؟؟؟خندههههههههههههههههههههه
بوس بوس

نمی زنمت..
گنا داری...
بوس بوس

نیاز چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام عزیزم
وای این پسر داییت چه نازه..ببین باهاش صحبت کن شاید راضی شد من زنش بشم...پورسانتت هم محفوظه:دی

سلام نیازییییییییییییییییییییی
چطوری؟؟؟

بابا یکی یکی..نیاز تو برو عقب..نیلو برو اون ور..مرجان بیا جلو..نه شما برو ته صف...خندههههههههههه
حالا چقدی میدی؟خندهههههههههههههههه

نگین چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام ؟
خوبی؟
چه خبرا؟
دلم برت تنگولیده بود
چیکارا میکنی؟
درگیره درساتی؟
نمیخوام اینجا درباره درس حرف بزنم...تو تنها اینجا به درس فکر نمیکنی
عجبی بعد از یه قرن آپ کردی تو....
بچه هااااا....
همه دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
سلی آپ کرده
دختر امشب چیکار میکردی تو؟
هی میرفتی هی میومدی؟
تا وامدم pm بدم رفتی (عصبانی )
میکشمتتتتتتتتت
واستاااااااااااااااااا

سلام نگین جونممممممم
میسی تو خوب بوسسسسسسسسس
دل منم برات تنگ شده بود...
درسام..آره اون درگیری داره با من..ول کنم نیس..خندهههه
یک قرن؟؟
چه پیر شده وبلاگم..چشمک
دس دس دس نگین بیا وسط...چشمک

اا مگه
تو بودی؟؟؟
خوب چراغت چرا خاموشه..
ملت باکلاسن خاموش می چتن...
نههههههههههههههههههه
الفراااااااااااااااااااااااااااار

*+*+*سارا*+*+* چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام عزیز دلم
اگه بگم دلم خیلی خیلی خیلی تنگ شده بود دروغ نگفتم.
کاش اون شب به من پی ام میدادی خیر سرم اومده بودم آن لاین.
پیسر داییت زن نمیخواد احیانن؟ :دی
من حاظرم ها :دی =))

ای جانننننننننننننننم :*‌:*‌:*

هنر مندی ها.....هنرمممممممممممممممممممند....

سلام سارای خوشگلممممممم
منم دلم خیلی خیلی خیلی تنگ شده بود برا سارای نازم
کدوم شب
؟
واا مگه من آی دیتو داشتم
راستی این آیدیتو بهم بده خانومی

پسر دایی ام خوب خوب...چی بگم؟منو میخواد خندهههههههههههه


من متعلق به همهی شمام..متشکرم متشکرم
این گلایی که سارا برام اورده رو میدم به مردم..
خندههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

*+*+*سارا*+*+* پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ

اسیسم.....میگما...چه عکس خشنگی گلفتی ناناسم...بوس بوس بوس بیست و سه تا بوس.

عزیزمییییییییییییییی
قربون اون عسیسم گفتنات بشممممممم
بوس بوس

مهدیس پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ق.ظ http://http://www.mahdis-mardoneus.blogfa.com/

چرا باید خالی ببندم؟؟؟؟؟ این یک دروغ کاملاْ مصلحتی ست!!!!!!!!!!
شوخی کردم خوشکل خانوم، دروغ مصلحتی چیه؟ همون که خودت گفتی خالی بستم(چشمک)

مصلحتی؟آره؟؟؟
بیامم بزنمت بکشمت..

تو منو دوس داری
تو منو دوس داری

تو منو دوس داری
دارم تلقین میکنم


ای مارمولک...خندهههههههههه

بچه مثبت!!! پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ق.ظ http://www.bache-mosbat3654.blogfa.com

سلی بلاگت امرو منو خیلی اذیت کرد ...... بزنش ....!!!!

۱۲:۳۰ که تازه سر شبه تو می گی بی خوابی .....


معلومه بی خوابی نکشیدی .....!

آخی نازی..چرااا؟؟؟
ای بلاگ بد بد بد...چرا فاطی خانومو اذیت کردی

نه بابا سر شبه..چون من میدونستم که هنوز باید بی خوابی بکشم اومدم آپ کردم چشمک...

ایییییییییییییییییی

ح.زینتی پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.h-zinati.blogfa.com

سلام ابجی خوبم خوبی
ماه رمضان مبارک
من الان از امامزاده اومدم اونقدر برات دعا کردم که نگو
راستی از امروز میگم به جشن دعوتی میخوام هم از زحماتتون تشکر کنم وهم خبر ویژه بدم
پس وعدهم ۳۰ شهریور
اگه خبر رو بشنوی سکته می کنی

یه سبد گل یاس برات

راستنی اجازه میدی از عکسات استفاده کنم ؟؟
بابای

سلام حسین جون...
واسه توام مبارک باشه..برا من تو ماه رمضون دعا کنی هاااااااا

آفرین :دی

تولدت بود دیگه؟؟؟سکته ی چی چی؟؟؟؟؟

منم یه سبد گل رز مشکی میدم بهت نمی دونی چقد نازه...

اختیار دارین

فعلاااااااااااااااااا

مهدیس جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ http://http://mahdis-mardoneus.blogfa.com/

با نهایت احترامی که واست دارم باید بگم که.....................................آپ کردم عزیزم

قربون یو...
دوسم داری بیام وبلاگت یا نه؟چشمک

ماندانا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام . آره درس گفتی این پستم قدیمی بود . راستی تو رادیو گوش میدی ؟ سعید پور محمودی رو میشناسی ؟ برام کامنت گذاشته . خیلی خوشحالم.

نه نمی شناسم..
خوب حتما آدم معروفی بوده یگههه
مبالک باشه گلممممممممممم

شیده جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://delshoui.blogfa.com

سلام بر سلی عزیز من
چه طوری تو؟خ.بی؟خوش میگذره؟
چی گفتی؟هان ؟نشنیدم...اهان گفتی بدون من بهت خوش نمیگذره .میدونم عزیزم
خب میبینم که منو از تو لیست پیوندات حذف کردی (خیلی جدی و ناراحت و یه نمه هم عصبانی)
با این حال دوست دارم
تازشم نوه ی دایی من خیلی خوشگل تر از اینه (رضایت و خودشیفتگی به قول تو)خب فعلا بای البته با این کارت شاید هم برای همیشه بای بااااااااااااااااش؟بای تا بعد

سلام به شیده خانوممممممممممم

میسی...تو خوبی؟؟
آره من همینو گفتم..بدون تو صفایی نداره...
من؟من اینکارو نکردم به جوون مامانم...کاری نداره که الان لینکت میکنم
تورو خدا عصبانی نشو..
منم دوست دارممممممممممممممم
میدونم بابا....شوما خانودگی خوشگلین...
واااا شیده خانوم...
فعلاااااااااااااااااا

*+*+*سارا*+*+* جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

ای فاااااااااااااااااااااااااااااای
جیگل این خوشمل حرف زدناتو
نده به مردم بابا :دی
پول دادم بابتشون :دی
مال مفت نیست که‌:دی
:ی خوب عیب نداره ... :دی یه دونشو پر پر کن :دی هر پرشو بده به ۴ نفر که بین خودشون تقسیم کنن.

بخشش رو داری تروخدا؟ =))

همین چوری هی خجالت هی خجالت....

ای ول .....بخشش از صفات مردان بزرگ همون زنان بزرگه





سارا چقد بزرگ شدی هااااااااااااااااااااااااااااااا..خندهههههههه

[ بدون نام ] جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ب.ظ

سلاااااااااااام
خوبی ؟
پیدات کردم بالاخره :دی
این چند وقته پی بردم خیلی وقته نبودم اتفاقایی
رخ داده که من همینجوری میمونم لینکتم درست کردم
ممنون که منو یادت نرفته بود بهم سر بزنی خوشحال میشم
تمام پیوندام گم شدن دارم دونه دونه پیداشون میکنم :) باید به فکر دوستای جدید باشم همه بی معرفت شدن :(
:(( انگیسی نمینویسه :دی

سلامممممممممممممممم
میسی...تو خوبی گلممممم

خدا رو شکر....
خوب خوشحالم که اومدی...
چه اتفاقایی؟؟فضولی رو داری؟؟؟

بی معرفت؟!؟!؟ک یاین روزا معرفت داره؟راستی این معرفت که میگی این روزا کیلو چنده؟؟؟؟

نمی دونم...سیستمت مورد داره..بلاگ من بی گناهه...خندهه

فنچ هستم جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://fench89.blogfa.com/

:دی

خوبی فنچ کوجولوووووووووووووووووو
بوس بوس

شیده جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://delshoui.blogfa.com

سلام اولا تا یادم نرفته بگم که امضای منو که پای کامنتام میذارم خراب نکن من میگم باااااااااااااااااااااااش؟بای تا بعد نه باششششششششششش ؟بای تا بعد خب؟
دوما که از اینکه متوجه این موضوع شدم کف کردیا نه؟ هنوز به طور مفصل از دلم در نیومده ...خندهههههه اما خب پارتیت خیلی قویه اون دل مهربونمو میگم. خودشیفتگی در حد مرگ...
مرسی که اومدی سلی جونم
اون کسی هم که از پسر دایی تو خوشگل تره نوه ی دایی منه نه پسر داییم (پسر داییم که بچش همسن منه (اغراااااااااااق) یعنی اینکه خیلی بزرگه)
بااااااااااااااااش؟بای تا بعد

وااااااااااااا..حالا چرا میزنی شماا؟
همون باش..خندهههه
خب...

نه من معمولا کف کردن تو کارم نیس...جون شیده..اینجوری نخند .میام می زنمتا...چششمک

خدائیش زیاد بهش بگو مهربون نباشه..الان دیگه مهربونی زیاد به درد بخور نیس.بامن چرا همچنان مهربون باش...

آها..اینطوریه...
اهم اهم همون خوب...

فعلا.

niloo شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

سلام سلی خوبی؟
خیلی ناراحت شدم !!!!!!!
حیف شد...

سلام نیلو جونمممممم
منم خیلی ناراحت شدم...
نشستم برا خودم یه عالمه غصه خوردم..آخه خیلی ذوق و شوق داشتم واسه اومدن..بعد یهو...
دیروز همش دلم گرفته بود هی می پریدم به همه...
اینقد دلم میخواس بیام تو و بارانو ببینم که دیگه نگو
نشد..آره راس میگی حیف شد..
....ایی روزگاااااااااااار

آقا موشه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام سلی جون
خوبی ؟؟
کجایی کم پیدایی
عزیزم منو یادت رفت (زبون)
ببین مرجان بر میگرده به جونه خودم میاد من مطمئنم
همیشه خودش با رفتن مخالف بود
منتظرش میمونیم

سلام موشی جونم
میسی...
تو خوبی؟؟
ای هستیم همین دورو ورا...
نه من تورو یادم نرفته موشی...
اومدم بلاگت بالا ننمی ی اد
ببخشیداااااااااااا

آره تازه برا من آف گذاش
ولی من شقایق و دوس داشتم..ناراحت

yeki az fench haye rozegar شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ

dorost shooooooooood :D
اون موقع هر کاری کردم نشد :D
تقصیر من نبود نمیتونسم بیام ولی لان هستم
:-*
:x
:)

چییییییییییییییییییییییییییییییی؟
چیو میگی؟
من متوجه نشده بیدممممممممممم

میدونم تقصیر تو نبود بابا
مهم اینه که الان هستی فنچولک...بوس بوس

شیده شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://delshoui.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
خوبی؟خوش میگذره؟
راستی یه سواااااااااااااال:تو چرا لیست پیونداتو پاک کردی بعدش دادی یکی دیگه دوباره اونو بنویسه ؟اخه همچین یه کم غیر طبیعی به نظر میرسه...
ااااا................خب من یه کم فوضولم و به طور واضح سیریش تا ته و توی قضیه رو در نیارم ول کن نیستم...
خندهههههههههههههه
راستی آیسان و بابک چه شونه؟من خیلی نگرانشونم.
جوابمو بدیا باااااااااااااااااااااش؟بای تا بعد(یه بووووووووووووووس ابدار)

سلام شیده جونم......
میدونی چی شد؟
همچین اون اولا که من وبلاگو درس کردم..نه که بلد نبودم..یه بار اومدم لینکارو بنویسم..زدو داغون کردم..این فونتاش بعد دو روز تغییر کرد بعد من یه روز دادم به آبجی ام لیست پیوندامو که بنویسه تو ورد...اینطوری شد..حالا حس کنجکاویت برطرف شد؟اوف مردم...

نمی دوننم..منم نگرانشونم..نمی دونم چه شده؟؟خبر داری به منم بگوومثه اینکه دوباره سو تفاهم شده بیشنشون اینجوریه؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ب.ظ


گل دختر چطوره ؟!
خوبی سرکار خانم سلی؟!

رو پست قبلی جوابتو نوشتم برو بخون
این پست جدیده نه ... اون یکی قبلی

سلام عمو جون..
چطورایی؟؟
شما خوبی؟؟؟؟

اییی باشه ...اومدم اودم...

[ بدون نام ] شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

قبلی من بیدم
عمو اینترنتی اونترنتی d:

میدونم عمو....
اونترنتی درست تره نه؟؟؟خندهه

یوسف شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ب.ظ

اومدم احوالپرسون!!....
چطوری سلی مهربون؟!

سلام یوسف جون...چه عجب..!!من خوبم..ولی فک کنم تو تو این روزا یه کم حالت خوب نیس..اینطوره یا نه؟؟
به هر حال امیدوارم موفق باشی و سلامت!

*+*+*سارا*+*+* شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام عسلم
چیطوری بلا؟

سلام ناناز خانوم...
شما چطوری؟؟؟
میسی....

*+*+*سارا*+*+* شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

:دی کار خاصی نمیخواست بکنی اسیسم....یه لگد بهش میزدی کافیش بود :دی

حالا جلو خونه مون لگد نمی زدم نمی شد..کل محل آإروم می رفت..خندهه...

*+*+*سارا*+*+* شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

:دی کار خاصی نمیخواست بکنی اسیسم....یه لگد بهش میزدی کافیش بود :دی

حالا چرا تو عصبانی میشی عزیزم...دو بار دو بار می فرستی؟؟؟خنده

*+*+*سارا*+*+* شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

:دی حالا میتونستی هم با یه حرکت غافلگیر کننده با کیفت محکم بزنی نقش زمینش کنی

دسم اینقد جزوه و کتاب و قلم چی بود که کیفمو اصن نمی تونستم در آرم.خندهههههههههه....

*+*+*سارا*+*+* شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ

:-؟؟ ببینم نقشه هام چطوریان؟
خوبن؟
به کارت میان؟

توووووووووووووووووپ....
عالیییییییییییی....میگم تو نقشه کش هم بشی بد نیستاا....
ای حالا امتحان میکنم یه بار..عواقب خطرناکش به پای توهاااااااااااا..گفته باشم..

*+*+*سارا*+*+* شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ

ااااااااااااااااااااااااااااااااااام
راستش بترکه اونی که این سیگار مزخرف رو درست کرد...پدر من رو این راننده تاکسی ها دراووردن(همونی که موهاشو میکشه همش)

سلاممممممممم...
واقعااا..
راستی کی اختراع کرد این شیگاروو؟اوووووووف...
موهاشو میکشی؟؟؟خندههههههههه
نکن سارا این کارا رو...
زشته..پشتت حرف در می آرن

*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

شتم حرف در میارن؟
ینی چی؟
ینی میان الان پشت سرم میشینن هی دست میکنن تو مخم حرفام رو در میارن؟
من که حرفی ندارم.
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بیخود در میارن
زشته...
دههههههههههههههههههه
میگم زشته...نکنن این کارارو...خودتم چند بار سلام میکنی؟
...................
از مبحث لگد میگذریم....
جفت پا محکم بزن تو دلش....نبینم دلت بسوزه آروم بزنی ها.

خیالت هم راحت...مرجان ترکیده...‌:دی خودم دیدم
:دی با همین چشمام

آره همون که تو گفتی خانوم بامزه ی شیطون..چشمک///

واقعا..اصن غلط میکنن پشت تو حرف درر بیارن وااااااااااااا

اینم کار خوبیه...
دلم بسوزه عمرا..میخوای تو بیا با هم بزنیم....

خودت دیدی؟؟ترکیده؟؟؟وااااااااااااااااا
دولوخ گوووو..............چشمک و خندهه و بقیه مخلفاات

مهسا(مامان بزرگ) یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام دوست خوبم......!!وبلاگ خوشگلی داریا بلا.....!!

سلام مهسا جونممممممممم
چه عجب..!!
بلا خودتی خانومی...
واسه خودته..
بازم بیادد

غریب آشنا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://minaeefar.parsiblog.com/

سلام
یه کوچولو اومدم نت گفتم بیام خدمتت
کامنتامو هنوز ندیدم اما مطمئنم تو این فاصله بارها منو شرمنده کرده ای [خجالت]
عبادتهات قبول: منو هم خیییییییییییییییییلی دعا کن
بابت همه چی ممنون
هنوز روزه سکوتمو نشکستم
هنوز سیراب نشدم....
خوشحالم که نونستم بیام پیشت
یا حق
[گل]

سلامممم...
خوب کردی اومدی...خوش اومدی....
فقط چون روزه دارید شرمنده پذیرایی نداریم ..:دی
باشه..شما هم برا من دعا کن که خیلی خیلی محتاجم...

یا علی غریب آشنا جون..

خاطره یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://khatereh677.blogfa.com

سلا
وب خیلی قشنگی دارید
خوشحال میشم بهم سر بزنید
منم همون همیشه غزل خوان و شاعر رویا
بای

سلام..
میدونی من یه خورده با اونایی که نمی خونن وبو الکی میگن خوبه و قشنگه مشکل دارم....

فعلا پس..!

niloo یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.taghsire-man-nabud.blogfa.com

سلام خوبی؟
من آپیدم ...
منتظرتم
راستی دیگه نمیتونی هماهنگ کنی بیای؟ تابستون هنوز تموم نشده ها ...

سلام نیلو جونم....
اا پس میام....

نه..یه اتفاقی افتاد..حالا میگم بهت...کلی خورد تو ذوقه...
ببخشید دیگه..!

نگین یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام سلی جونم
این پسر خوشمله رو از طرف من لپشو بکش خوب؟
نازیییییی
مرجان همه رو حرص داد بعد برگشت
ایییییی خدا....
اومدیم یه احول پرسونی کرده باشیم
هوارتا بوس

فعلا...

سلام نگین خانوممممممم
باشه..البته اگه بذاره...اینقد ورجه وورجه میکنه ...
خودت نازی...
آره واقعا...
حالا غصه نخور..شوهر کنه خوب میشه..خندهههههههههههههه
خوبم میسی...شما خوبی...
بوس بوس بیا بغل ..چشمک..

مهدیس دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ق.ظ

تو هی به این آپت اضافه میکنی؟؟؟؟عجب!
فقط چون ساعت ۱نوشتی بخشیدم و یه دلیل دیگه هم داشته فقط چون داریم کم کم فامیل میشیم بخشیدم(همون چشمکه)

مگه چی مشه خوب...
واااااااااااااااااااااااااا
مهدیس میام میزنمتاااااااااااااااااااااااااا
فرار کن وگرنه میام می کشمت..خندههههههههههه

پریسا دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://21mehr.blogsky.com

سلام سلی جونم
خوفیییییی؟
کی آپ کردی من نوفهمیدم ؟!
شه پسر دایی جینگیلیییییییییی...ول کن بابا اینقدر تبلیغ خودتو نکن ... بگو یه دختر توپی هس به اسم پریسا خودش عاشقم میشه :دییییییییییییییییییییی
واقعا شاهکارههههههههههههههه ... منو یادت نرفته (بوس بوس)
بلت نیستن دیگه چی کارشون میشه کردددددددد سلی جون
بچه پر رو بوده هااااااااااااااااا میزدی تو دهنشششششش
مرجانم اول کشتیدمون بعد دوباره وبلاگ زدددد من که اولش ناراحت شدم وبعدش کلی خوشحال شدممممممممم
سلی جون اینم وب جدید منه تو بلاگ اسکاییییی ..بدو بیا
سی یوووو بوسسسسس بوسسسسسس

سلام پرپری جونممممممممممممممممممم
میسی...تو خوبی گلکم...
نمی دونم راستش خودمم نفهمیدم....
واااااااا..خودش میگه منو میخواد..چه صف طویلی بستن واسش..خندهه واا..پری میخوای هووم شی؟؟


همچین میخواستم بزنم تو سرش نفهمه از کجا خورده..حیف تو کوچه بود..ضایع میشم خب...

واقعا که..مرجان بیا بیبین با همه چی کار کردی
پری جون بیا شوهرش بدیم..
زده وبشو ترکوندههههههههههههههههههههه

اومدمممممممممممم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد