یه نفر رفته..

Top of Form

سلام..!

اومدم امروز که آپ کنم .!ولی اصن حسش نیس..

این چن خطم فقط برا اینکه یه کم آروم شم..همین..!

یه نفر از میون صدها نفری که میرن از نت رفته..!

نمی دونم چرا؟میگن یه مشکلی داره..!می گن دیگه نمی خواد بیاد نت..!

ولی من گوشم از این گفتن ها پر شده..!بهتره دیگه هیچی نشنوم..

مهم اینه که من به خودش و وبلاگش وابسته شده بودم..!

حتی زمانی که وبلاگ نداشتم..!

حالا نیس..!

من به نوشته هاش عادت کرده بودم..!

به حرف زدنای قشنگش..

شاید ازم خیلی خیلی بزرگتر بود..

ولی من منتظرش میمونم..منتظر خودش و نوشته هاش..

امیدوارم هنوز ماها براش ارزش داشته باشیم....

یه روزی تو وبلاگش از رفتن رضا مشتاق و گیلاسی نوشت.

ولی حالا خودشم رفته..!

به حساب بی معرفتیش نمی ذاریم

به حساب خستگی اش...

مهران یا شهرام!!!

کاکتوس یا خروس؟؟

فرقی نمی کنه...فقط مهم اینه که ما منتظرش میمونیم

اگه نیاز به استراحت داری باشه...استراحت کن..فقط ماها رو فراموش نکن..

همین..!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

پی نوشت:

یه مدتی شاید نباشم..شاید..!

درسامو شروع کردم...دعا کننین واسم سال بعد دسته گل نکارم...اگه کم لطفی نسبت به دوستان شد از این به بعد.. ببخشید..!

میسی..!

 

نظرات 91 + ارسال نظر
گواش پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://guash.blogsky.com

من تا یاد دارم اینا آدرس وب عوض می‌کرده‌ن. زود یکی دیگه می‌زنن و بر می‌گردن دوست من.

سلام..

نه..این از اونا نیس...

دعا میکنم که بر گرده..!

پویا پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تبادل لینک؟

واااااااااااا
همین جوری یهو تبادل؟؟؟

مرجان پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام سلی جونم
غصه نخور قربونت برم ........... ایشاا... که مهران برمیگرده ، دوباره جمعمون جمع میشه ............ امیدوار باش

تو هم بهتره به درسهات برسی عزیزم

شاد باشی

سلام مرجانکی جونم

تا وقتی که من هر روز دوباره بیام اونم بر میگرده؟؟؟
دوس دارم بیاد

درسام؟؟
دارم سعی میکنم..

رضا مشتاق پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ب.ظ

سلی من فکر میکنم رو کامنت آخری خیلی باهات بد حرف زدم
.
.
خسته هستم ... خدا وکیلی نمیخواستم ناراحتت کنم
تو دختر خوب و با احساسی هستی .. واسه همینم اگه چیزی گفتم که ناراحت شدی

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ...... ببخشید

میدونی !!! من موقعی که ناراحت بشم خیلی به زبون نمیارم حتی روی نوشته ها نیز مطرح نمیکنم
یه جورایی به این کار میگن کله شقبودن
راستیاتش اینه که منم از رفتن مهران حالم گرفته شد
یه جورایی واسم یاد آور رفاقت های صادقانه دوران کودکی بود

موقعی که بی وبلاگ شدم بهم سرپناه وبلاگی داد
یعنی اینکه تو اون موقعیت بهترین کار دوستانه رو انجام داد
امروز که اینترنت پیدا کردم کلی خوشحال بودم
ولی این وضعیت رو که دیدم حسابی کرک و پرم ریخت
... بگذریم

بهترین کارو شروع کردی سلی
بخون ... امیدوارم سال دیگه این موقعه ها .. حرفای خوبی از قبولیت برامون بنویسی

میسی ... میسی

سلاممم عموووووووووووووووووووو

نه بابا..!این چه حرفیه..
شاید واقعا ما ها نتونیم تو و مهران و درک کنیم..!
شماها با همه ی ما فرق می کنین...
شاید یه غصه ی کوچیک ماها رو از پا در بیاره ولی مهران و تو محکمین..
حالا ببین اون چی بوده که مهران اینقد ریخته بهم؟؟؟عمو توام زیاد غصه نخووور
میاد اون ..یعنی میاریمش...
اصن نت بهم نمی چسبه

میسی....
یعنی اون روز میرسه عمو؟؟
من که فک نمی کنم این یه سال بگذره..
خیلی باحالی...

*+*+*سارا*+*+* جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ

سلی خوبم سلام
میدونم الان چقدر ناراحتی
ناراحتیت رو با تمام وجودم درک میکنم
منم خیلی ناراحتم ولی...
نمیدونم چی بگم سلی.
امیدوار باش و نذار که این چیزا تو زندگیت خیلی خیلی اثر بذاره...هرچند خودم نمیتونم اینجوری باشم ولی تو باش...قوی باش و بتون.
هممون یه روزی از اینجا میریم...یکی زودتر یکی دیرتر.
ولی مهران یه چیز دیگه بود...و باقی میمونه و مطمئنن بر میگرده.
گل نازم نشینی غصه بخوری ها
غصه برای دل کوچولو و قشنگ تو نیست.
غصه مال آدمای دل نازک و بیریا نیست
غصه مال کسی که تازه اول راهه نیست
غصه مال آدم بزرگاس..ما هنوز آدم بزرگ نشدیم...سعی کن هیچوقت بزرگ نشی...نذار اون کوچولوی نازی که تو وجودته تبدیل بشه به یه خانوم خانوما...چون غصه و درد و شکست و حسرت و کینه و نفرت و بغض و... همه آدم بزرگارو دوست دارن.
کاش غصه هات همه مال بادبادک های باد برده و آبنبات های پشت ویترین باشه..نه یه عزیز از دست رفته و عشق ویلون شده.
مهران خوبمون هم میاد.
عموی گلت هم که اومد.
درسات رو خوب بخون عزیزم.
هیچی تو زندگیت جای تلاشت رو نمیگیره و سعی کن بهترین ها رو قبول بشی.
برات آرزوی موفقیت میکنم.
ننه غصه نخوری ها!!!

سلام سارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خیلی
میسی..!
مهران میاد ..توام غصه نخور.!
سارا نمی تونم..بارها سعی کردم نذارم این چیزا روم اثر باره ولی الانشم دیشب اصن خوابم نبرد..!
آVه موافقم مهران یه چیزه دیگه بووود

این آدم بزرگا نمی ذارن ما کوچیکا غصه نخورییم..

درسمو ؟ میخونم..فعلا که حسش نیس..
بذار اون حسه بیاد..
میسی...
توام غصه نخور گلممممممم
میسیییییییییییییییییی

milad-real جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.hamdelan-sm.blogfa.com

سلام
همین .... فقط خواستم بگم سلام..
بابای ...

همین سلامتم کلیه
راستی اومدی؟
شینا خوبه؟

نگین جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام سلی گلم...
میدونم چی میگی...
میفهمم...
دیشب که داشتم نوشته های شهرامو میخوندم داشتم فقط میخوندم...
خیره به مانیتور و این چشم ها رد خطارو گرفته بود و میرفت...
فقط میرفت..
هیچ کار نمیکرد...
تنها معرفتشون یاری توی دنبال کردن خطا بود...
دلم میخواد مهران یا شهرام برگرده...
همه منتظرشیم..
من همون دیشب آپ کردم...نوشتم که خسته ام....خیلی چیزا نوشتم....
انشاا.... سال بعد خبرای خوبی میشنویم...

فعلا...

سلام نگین جان..!
هممون دلتنگشیم..کاش بفهمه و برگرده

میدونم..حستو میدونم....

منم دلم میخواد

میسی

*+*+*سارا*+*+* جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

خوبی عزیزم؟:)

ساراااااااااااااااااااا
اصن!
نت بهم نمی چسبه..!

مرجان جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام سلی جونه من و مهران و عموش !
خوبی عزیزم ؟
سلی جونم ! من به خاطره تو هم که شده ، سعی می کنم هر طوری شده حالا با نوشتن یا از طریقه دوستاش ، مهران رو برگردونم . اولش هم یه گوشمالی بهش میدیم که دیگه جرات نکنه بره و دله سلی جونمونو بشکنه . خب ؟ بهت قول میدم

حالا بخند

بشین پای درسهات . خیالتم راحت باشه
فعلا بای ............ تا روزی که خبره خوشه برگشته مهران رو بهت بدم
بوس

سلام مرجانکی..|!
نه زیاد
دلم برا مهران تنگیدههه
من میدونم تو میتونی..!
ولی مهران میخواد برگرده؟؟؟
رو قولت حساب میکنم
خیلی دوست دارم
درسم می خونم...

بزدل شجاع جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام سلی خوبی.
من نفهمیدم کی رفته ؟؟؟؟؟
ببینم تجدید آوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام بزدل جووون

یه دوست
یه آدم خوب..
یکی مه همه دوسش داشتن..!

تجدید نه

پیش دانشگاهیم گلممم

milad-real جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.hamdelan-sm.blogfa.com

سلام
آره همیشه ی همیشه همدلیم .... حتی اگه از هم خیلی دور باشیم.... من خیلی دوسش دارم .... اینو با برگشتنم ثابت کردم بهش ..... دوسسسسسسسسسسسش دارررررم.....

سلام میلادی
همیشه همدل..

قشنگه

تو دوسش داری
من میدونم
اونم میدونه

خوش به حالش..!

مرجان جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام سلی جونکم

بدو بیا که مهران توی وبلاگه من و وبلاگه یوسف واسه دوستاش کامنت گذاشته . دوست داشتی بیا بخون

شاد باشی
بوس بوس هوارتا

سلام مرجانی

واسه یوسفو خوندم
اون میاد..
مرجان میسی...

خیلی گلی

baby girl جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ

داری درباره کاکتوس میگی؟

حیف شد وبشو بست
جالب بود
شانس نداریم که...تا به من معرفی کردیش رفت(ناراحت)

آره همون.
همون مهرانه که قشنگ می نوشت

وبلاگشو زد ترکوند همه رو اغون کرد

عزیزم دعا کن بیاد..
اون هنوز خیلی حرف داشت واسه گفتن

بزدل شجاع شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام سلی برو توپست قبلیت نظرمو بخون به منم جواب ادب .

مگه ندادم بزدل جون..

ببخشید الان میرم..!

شینا شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

salam soli jo00nam are ma hamishe hamdelim doa kon hamdel bemonim
nemidonam chera injoriye vali vaghty be ye nfaar adat kardi taze azash khoshet omade taze ba aham jor mishin yehoiii mire ho00m chera akhe
man milado dost nadaram divonasham hala bayad begi khosh behale milad

سلام شینای خوشگلم..
خوبی؟؟؟
همدلان پس همیشه همدلن..دیدی گفتم؟؟

میذاره میره ولی میاد دواره..

خوش به حال هردوتون.!

مرجان شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:42 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلییییییییییییییییییییییییییی سلییییییییییییییییییییییی
سلی جونم

بدو بیا که عمو جونت توی وبلاگم باز کامنت گذاشته . بدو بیا بخون عزیزم

قربونت برم من سلی جونکم
بووووووووووووووووووووووووووووس از طرفه گیگیلی

وای مرجان هولم نکن ..اومدم...یعنی چی میتونه باشه..!

خیلی گلی به خدا..!

تایماز گلوله یخ یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ

یکی داره پر پر میزنه
یکی داره داد میزنه
یکی داره میخنده
یکی داره منو میزنه

کی کی رو میزنه مهم نیست

مهم اینه که من آپم و دارم ساز دل خودم رو میزنم

بزن.که داری قشنگ میزنی ساز دلتو میگم تایماز جان..!

امیر یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.afff.blogfa.com

سلااام
راستش منم از رفتن رضا ناراحت شدم و خی لی وقت ازش خبر ندارم دوووست خیلی خووبی بوود اگه تو ازش خبر داری بهم بگگووو...باشه؟

سلام...

رضا اومد امیر جانم....
مهران رفت

همون کاکتوسه
همون خروسه
یادت هس؟یا نرفتی اصن؟

*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ق.ظ

حال گل من چه طوره؟
سلی ناز من خوبه؟

هیی خوبیم
تو چطوری گلکم؟

[ بدون نام ] یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ق.ظ

بشر ایمیلت کوش پس؟

نیس مگه؟
بیا
dokhtar_amoli_bavafa@yahoo.com

خیلی گلی

*+*+*سارا*+*+* یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ق.ظ

وطیفمه خانوم...خانوما...
منم الان تو اوج امتحانامم...چون درسام با کامپیتوره...وقتای استراحتم میام نت...چقدم این چند روز استراحت مفرح و پر باری داشتم من:))
مواظب خودت باش کوچولوی ناز:*

میسی عزیزکم

بخون که هیچی خوندن نمی شه
نخونی صلف بشی تولو می زلماا..!

میسی..
نازم خودتی!

نانوشته های خاموش / حسرت یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ق.ظ http://aliqgorbani.blogfa.com

سلام سلی عزیز . امیدوارم حالت خوب باشه . ممنون عزیزم که منو شرمنده کردی . اگه به نوشتها کمی دقت میکردی میدیدی ، اشعار دو نوع اند، دل نوشته هام دو نوع . سوالت برام خیلی جالب بود و اولین نفری هستی که این سوال رو ازم کردی و واقعا؛ آفرین به این هوش و اسنعدادت( معلمات بیجا نگفتن تو اتعدادت و هوشت خوبه) من دو روحم در یک بدن که فقط وجه مشترکشان یکی تو عاشق بودن البته متفاوت و یکی هم شعر گفتنه البته اونم متفاوت . روح عاشقم و روح مبارزم . عاشق یکی از جنس شما که تنهام گذاشت و مبارز در راه آزادی اونم برای برابری و احیای حقوق پایمال شدهء ملتم و بخوصوص زنان جامعه که مظلوم ترین قشر جامعه هستند . امیدوارم جواب سوالت رو داده باشم . میسی گلم

سلام آقای علی قربانی..
آره من خیلی باهوشم..!
عاشقی ؟؟؟من دور این یکی رو خط کشیدم...
ولی نوشته هات قشنکن..
وای من مظلومم؟؟
خیلی باحالی
ادامه بده آًای قربانی..
بالاخره یکی پیدا شد از حقوق ما دفا کنه

میسی

نیلو یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.taghsire-man-nabod.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام

سلی من مشکوکم؟؟؟؟؟؟؟
شیوطنی رو بزار به موقش
اون قدر رو سرت خراب شم که خودت خسته شی ( چشمک )
از الان واسه کنکور میخونی؟؟؟؟ با با ایول
راستی چه عجب آپیدی !!!!!!!!!!
من نخوندم اما میام میخونم

تا بعد ....
بوس . گل

سلاممممم نیلو جونممممممممممممممم

مشکوک؟؟یه کم..!خندهههههههههههههههه

به موقعش؟کیه پس؟

ایی دس رو دلم نذار که خونه..
حالا حالاها نمی خواستم باپم
ولی یکی رفت داغ رفتنشو به دلمون گذاش..!

بخون می فهمی..!

بوس هزارتاااااااااااااااااااااا

پریسا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://21mehr.blogfa.com

سلام سلی جونم
وای اگه بدونی چند روز پیش که اومدم دیدم نیست چه حالی شدم .. منم خیر سرم رفتم درس بخونم واسه کنکور سال بعد .. گفتم هفته ایی یه بار یه سر می زنم به دوستام ..وقتی اومدم دیدم زده همه چی رو داغون کرده یه حالی شدم ..چرا اصلا به فکر ما کنکوریا نیستننننننننننننن ..دلمون به این مهران خوش بود
مهران اگه اینجاها میای زود برگردد .خواهش میکنممممم
چشمت روشن سلی جونم عمو رضات برگشته

سلام پریسا خانومممممممممم

حالتو درک میکنم اون برا همهی ما عزیز بود الانشم هس..!
استراحت میکه میاد..!

کنکور؟اوف حالا اگه این یه سال رد شد..!

مهران اینجا نمی یاد..!وقتشو نداره
من به همونی که به یادشم قانعم

میسی..عمو جونممممممممم منه...به توام نمی دمش..!

مرجان یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام قربونت برم

سلییییییییییییییییییییییییییییییی

یه خبر خوش !!!!

بدو بیا کامنت مهران رو بخون ... بدو بدو

سلااااااااااااااااااااااااام
چیهههههههههههههههههههه؟
چی؟
وای مهران؟
الان میام..وایساا
من دیر به دیر میام...دیرم متوجه میشم..گریههههههههه

آرش یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.mobile89music.blogfa.com

به به سلی خانوم دیگه به ما سر نمی زنی یادی از ما نمی کنی اپم می کنی خبرم نمی کنی دیگه چی کار می تونستی انجام بدی که نکردی (ناراحت)(ناراحت)(ناراحت)(ناراحت)(ناراحت)(ناراحت)(ناراحت)(ناراحت) (((شدید ناراحت)))

سلام آرش جان..
خوبی شما؟؟
تو پستم نخوندی که دیر به دیر میام...اگ
ه بیامم واسه تاییده میام...
ببخشیددد آVش جون..
میسی

نیلوفر یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://ajoojmajooj20.blogsky.com

سلی عزیزم سلام...
من میشناسمت...
یعنی همیشه کامنتاتو توی وبای دیگه می خونم...
خوب مهرانم بر میگرده و هممونو شاد میکنه...مطمئن باش...
راستی من عاشق شمالم ای دختر شمالی...
مطمئنم اگه قرار بود جای دیگه ای غیر از تهران رو واسه زندگی انتخاب کنمشمالو انتخاب میکردم...
برای دفعه اول خیلی حرف زدم...
مواظب خودت باش
بوس

سلام نیلوفر خانومی
خوب منم میشناسمت..همونجوری که خودت گفتی!!

مهران بر میگرده...!آVه..

شمال؟خوب بفرما
قدمت رو چشمم
خوب یه سوهر شمالی پیدا کن..!

نه خیلی خوب بود...
بوس هزار تا..!

بزدل شجاع یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام سلی خوبی یا بهتری؟؟؟
تازه آپ کردم یه سربزن.

خوب...بهترم

باشه گلممم

رضا مشتاق دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ

چطوری گل دختر ...؟!!
درس و مشقارو میخونی یا نه ...؟!
سُلی ... ، من یه دوستی داشتم این خیلی درس میخوند ..
میدونی اونوخ چی شد ...؟!
آخرش رفت ....
د ... ی .. . و ... و.... ن .....ه ..خ ...و ...ن ....ه

* * *

ایششششش .... چه عمویه بیمزه ایی
واقعن که ...

خوبم عموی گلم

ایی ..هستن پیش ما یه سر کی میزنم..

اتفاقا..
یه چیزی؟
اون دوست شما دیگه از حدش زده بود بالا
من بابا درس بخونم روزی فقط ۳ ۴ ساعت
دیوونه خونه هم برم بازم عموم توئی نزنی زیرش


چشمک

یوسف دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ق.ظ http://littlestar.persianblog.com

سلام سلی جون خوبی گلم؟؟؟؟
خیالت راحت شد عموت اومد؟! :)

داداش مهران هیچ کس رو فراموش نمی کنه!...
ممنون از این که زیاد پیشم اومدی و حضورت باعث دلگرمی ما بود!!
منتظر عکس های جدیدت هم هستیم عکاس باشی! :)

سلام یوسف جون..!

آره تخته تخت..!

میدونم...برا همینم میگم بر میگرده

واسه خاطر خودم بود..که هی اومدم بلاگت..البته دوستی مثه تو رو هم هیچ وقت فراموش نمی کنم...

عکس؟
فعلا باید از بدبختی خودم عکس بگیرم
میسی

ح.زینتی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام سلی خانم
حالت خوبه من گفتگویم را با محسن چاووشی دزوبلگم قرار دادم

موفق باشی

سلام حسین جان
چه جالب
حتما سر میزنم
اجازه میدی بعدا آخه الان باید برم
میسی

آیسان دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام سلی....خیلی گلی......(شعر گفتم!!)
اول از همه بگو ببینم این دختره ناز که شیطنت اط تو چشماش می باره تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر نازه..........الانه که لپش سوراخ شه....!!!!!

سلام آیسانم

این یه گوچولو شبیه منه..ولی من نیستماا..!

نازی از خودته..!

آیسان دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ

و اما در مورد اون موضوع.........
گفتی ش بیاد از خودش دفاع کنه!!!!!! وقتی ش خودش هزار بار بهم گفته که میدونه کار بدی کرده و هزار بار ازم معذرت خواهی کرده و حق رو به من داده!!! اون وقت بیاد از چی دفاع کنه..............
من اصلا ازت انتار نداشتم.......به جای اینکه تو اون شرایط بهم روحیه بدی داری با زبون بی زبونی میگی که حق با اونا بوده...........
بی خیال...مسایل شخصی خودمون به خودمون مربوط میشه.... من خیلی متاسفم که شما ها رو هم وارد این بازی مسخره کردیم....
ولی مشکل خودمون رو باید خودمون حل کنیم.......
حالا پیش خودت میگی پس دوست به چه دردی میخوره؟؟؟ متاسفانه تو یه کاریکردی که من به نتیجه رسیدم .........
بی خیال....... مهم نیست..............
ما هنوزم با هم دوستیم مگه نه............... از همین لحظه اون مسائل رو فراموش میکنیم..........مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیسان جونم
اما بابک به من جور دیگه ایی توضیح داده بود
ترجیح میدم سکوت کنم
شاید حق با تو باشه..

ما همیشه با هم دوستیم..
بوس بوس..اما م نگرانم..
به منم خبر بده..
میسی

آیسان دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است
رفیقان را جدا کردن هنر نیست
رفیقان قلب انسانند خدایا
بدون قلب چگونه می توان زیست

واقعا..!
میسی آیسان جونم

آیسان دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است
رفیقان را جدا کردن هنر نیست
رفیقان قلب انسانند خدایا
بدون قلب چگونه می توان زیست

آیسان دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

دیگه سفارش نکنم...تنبلی رو بذار کنار........بشید سر درس و مشقت تا ببینم سال آینده به امید خدا چی کار میکنی.......
یادت نره در مورد اون عکس بامزه که اون بالا گذاشتی یه نمه توضیح بده........ منتظرم.......موفق باشی....خدا نگهدار

عبئاله دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://damdami.blogsky.com

واا...اقلا یه اهمی میکردی بدونیم هستی
عجب..!

آرش دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.mobile89music.blogfa.com

سلام سلی جون حالا دیگه نظر من رو تایید نمی کنی
نظر قبلی ام نیست که

سلام آVش جونم
بابا من دیر به دیر میام
ببخش ..بیا اینم از نطر قبلیت
علی علی

امیر سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.afff.blogfa.com

سلام
میدوونم کاکتوس رفته..

من ماله قبلو میگم رضا رو

سلام

ایی ..باز یادمون اوردی
ولی قول داده بر گرده

رضا هم هس..اونم قراره یه وبلاگ بزنه
میخوای ببینیشون برو تو آددرس ستاره کوچولوی من..یوسف تو لینکا
همشون اونجان
یوسف دوست ماس..!

بهاره سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://joojoojoon.blogsky.com

سلام سلی جونننننننن
بابا تو درس خونی نتیجه اش رو هم میگیری .خاطر جمع باش
زود بیا منتظرتم

سلام بهاره جونمممم

من درس خونم؟؟
نه بابا ..اشتباه گرفتی

اومدم اومدم..!

مرجان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام سلی جونکم

خوبی ؟ سلی شنگولم ! حالا که عمو جونت و مهرانکی قول دادن برگردن .... پس چرا آپ نوکنی ؟این پست یه جوریه .. به قوله یوسف حالا از اون عکسهاتو بذار ، ولی اون چیزایی رو که گفتم رعایت کنی ها

منتظرم

سلام مرجانمولکی..

میسی...
عمو جونم و مهران میان؟میسی...
باشه خانوم مهندس

عکس ندارم فعلا..!

mona سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ http://orbitaletanhayee.persianblog.com

سلام..وبلاگ قشنگی داری..به منم سر بزن خوشحال می شم...موفق باشی..

سلام مونا خانوم
حالا واقعا خوندی؟ فهمیدی چه خبره؟
باشه..
بابای

برهان الدین سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.kovei.blogfa.com

این وبلاگ جدید منه بهم سر بزنین نظر هم بدین تو رو خدا
www.ali-khoshroo.blogfa.com

البته www.kovei.blogfa.com رو هم ببین


مرسی از وبلاگ قشنگت

اا..مگه وبلاگ قبلیتو داشتم؟؟


خواهش میکنم
حالا باید بیام؟؟

*+*+*سارا*+*+* سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام گل قشنگم
امروز حالت چطوره؟
خوب وب خوش و سلامتی؟
چه خوبه که الان بازم شادی و شنگول
بوس بوس

سلام سارای خوشگلم

خوب خوبم

میسی از اینکه همیشه به یادمی..!

میسی

هزارتا بوس

عبداله سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ http://damdami.bgogsky.com

سلام عزیز
شرمنده من اون روز که نظر گذاشتم نمی دونم چی شد که قسمت نظردهی وب شما پرید هر کاری کردم نمی شد نظر بزارم مگرنه ما ادم بی ادبی نیستیم که این مدلی نظر بزاریم.
نمی دونم واسه چی داری درس می خونی ولی براتارزوی موفقیت می کنم.
در مورد اقا مهران هم نه من نه شما ونه هیچ کسه دیگه نمی تونه جای ایشون باشه شاید مشکلی داره که ما نمی تونیم درک کنیم و جز ارزوی رفع مشکلش کاری دیگه نمی تونیم بکنیم.
در پناه هو

سلام عبدالله جون

خواهش میشود

دارم واسه این کنکور لعنتی درس میخونم..

میدونم..درکش واسه ما سخته

میسی..!

امین سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://WWW.RAPWP.WEB.IR

سلام.[گل]
من آخرین رهگذرم تو این خیابونه بلند ... دیر اومدم که زود برم دل به صدای من نبند

سلام امین جان

قشنگ بود..میسی
راستی وبو دیدی اصن؟

امیر چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ق.ظ http://www.afff.blogfa.com

سلام
تو وب یوسف نمیره چرا

واااا
برم ببینم چی شده؟؟؟

غریب آشنا چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
چند خطی واسه دل تنگ غریب آشنا....تشریف بیاری خوشحالم میکنی

سلام استاد
ایندفه میاین وبتونم بذارین لفطن..!میسی استاد

لازس چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.larseulrich.blogfa.com

سلام
هر رفتی یه برگشتی توشه مطمئن باش.......
خودتم امیدوارم تو درسات موفق شی
امری باشه ؟من منتظرتما؟

سلام
خوبی داداش لارسم

میدونم
یعنی میگی میاد؟؟
پس میاد..

اومدم..
به آVزوهان برسی..
میسی

مرجان چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام سلی جونم

خوبی گلم ؟ اومدم سلامی بکنم . همین

شاد باشی عزیزم

سلام مرجان جونمممممممم

میسی
همینم کلیه!

بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد